Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


23.11.2009

Mój Anioł Stróż - wystawa obrazów i wierszy Kraków



Tematem wystawy jest przedstawienie przez artystę swojego Anioła Stróża w dowolnej technice plastycznej oraz opisanie go w wierszu przez poetę.
Wystawa w Galerii Audialnia zostanie otwarta 5 grudnia 2009 i potrwa do końca stycznia 2010.

Wiersze, które będą eksponowane na wystawie:

Kalina Beluch / Mój anioł stróż ma ciepły uśmiech
Iwona Buczkowska / Stary muzyk
Bożena Diemjaniuk / Moje Anioły
Martyna Franczuk / Nie umniejszając
Magdalena Gałkowska / mój anioł stróż
Katarzyna Anka Konior / Anioł smutku
Tomasz Kowalczyk / Ostatnio złoszczą mnie aniołowie
Marta Pilszczek / Anioł tańczący
Robert Rutkowski / Mój Anioł Stróż
Paweł Sarbinowski / ***
Marta Skutnik / Obecny
Arkadiusz Stosur / mój anioł stróż
Jan Strządała / Anioł

http://www.mojaniolstroz.blogspot.com/

ZAPRASZAMY
Magda Gałkowska

2 komentarze: