Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


07.10.2010

Mario Vargas Llosa - laureatem literackiego Nobla.




Tegoroczna Nagroda Nobla w dziedzinie literatury trafiła w ręce peruwiańskiego powieściopisarza Mario Vargasa Llosy. Llosa to jeden z najbardziej znanych współczesnych pisarzy; autor powieści, opowiadań, sztuk teatralnych,
ale też publicysta i polityk.

za www.wiadomosci24.pl

5 komentarzy:

  1. bardzo się ucieszyłem! to dobra wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do niego pretensje o "Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" - przez tydzień miałem po niej zepsuty humor!
    No ale pisze świetnie... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o masz, ta wiadomość trafiła mnie dzisiaj na zajęciach, aż wstyd się przyznać, że w ogóle o tym nie pamiętałem... ;p

    OdpowiedzUsuń