Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


28.02.2011

jak najbardziej współczesny wiersz o miłości


koparka przecięła kable, wiesz u nas
to jeden wielki plac budowy. sieć
przerwana i nie złowimy nawet słowa,
nie mówiąc o czymś dłuższym. na przykład

stu sześćdziesięciu znakach, bo komórka
też się miga. w tej chwili nic już nas
nie łączy, ale wciąż jestem kobietą
twojego życia, więc opróżniam butelkę

wina z okazji imienin córki i tłumaczę
ścianie, na czym polega problem. to tylko
świat nie chce się dostosować, zbuntowany
żołądek wysyła wiadomość: nie panujesz

nad treścią


MG

24 komentarze:

  1. A to się nam Autorka rozbujała! No, szacun :)
    Z przyjemnością przeczytałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. że tak powiem złapałam strumien w rurę ;)
    znaczy się odetkało i leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko nie za szybko, uważaj na opory przepływu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze uważam, szybko to mozna weneryczną złapać, ale nie wiersz napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najbardziej udany wiersz o miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paweł - dzieki, dzisiaj bez gadżetów nic nie istnieje tak naprawdę. niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mario - czyli? :)(chodzi mi o zabarwienie)
    Ewciu - o. jak miło, że zajrzałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosz kobiety wy jakoś tak monosylabowo i enigmatycznie, a ja pozostaje w niewiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no teraz, kobieto, to Ty coś do mnie mówisz ważnego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to ważne, że ważne :)
    bardzo mnie to cieszy i dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. końcówka mocna...dosłownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Patryk, bo prawdziwą poetkę poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Monosylabami, bo w przeciwieństwie do niektórych, co to mają dzieci odchowane;) ja mam małe i wyjazdową pracę i padam na pysk. Padam, ale czytam i słyszę w tym wierszu własne myśli i podoba mi się, że ktoś za mnie wyraził to, co czuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak najbardziej :) i tak mi się podobasz. Chociaż peelka nad muszlą pewnie mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. OLKA - OGROMNE DZIĘKI :*
    Gosiu - sobie chyba też się tak podobam ;) peelka dała radę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze że nie zapanowałaś nad treścią żołądka, dzięki temu mogłem połączyć się z wierszem w przynoszącym ulgę, rzyganiu na miłość.
    thx

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podoba Twoje podsumowanie Dominik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam! Miałam napisać to co Dominik.:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Majka - czasem trzeba się porzygać, zeby się odtruć :)

    OdpowiedzUsuń