Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


13.02.2012

dla tych, którzy płaczą po whitney houston

wszyscy pójdziemy do nieba. po schodach
lub czerwonych dywanikach wprost z przeceny,
zapisani w remixach filmów klasy B
z niemieckim dubbingiem. liebe ist überall

więc nie trzeba myśleć, wystarczy zapalić
tandetny znicz, a łzy ronić umiejętnie,
nie rozmazując mascary. wciąganie kresek
dla zaawansowanych, innym - łyk prosto z butelki.

pokaż jak bardzo cierpisz, pogrążony w każdej
dostępnej formie żałoby nie zagłuszysz chóru
anielskich głosów z pirackich mp3. uwierz:
I will always love you bejb, I will always love you.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No! I o to chodzi w tej zabawie! mianowicie, żeby wiersze pisać :)

      Usuń
  2. no ba :) jak wiesz doskonale staram się jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem możesz :-) Podoba się.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie Elka :) cieszy mnie Twoja obecność. dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jadowite, ale prawdziwe. jak to życie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ja wiem czy jadowite? w każdym razie nie o jad mi chodziło, raczej o pokazanie pewnych mechanizmów. dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję,że tytuł "tymczasowy", bo wiersz "uniwersalny" i o to chodzi i w tym sztuka jest, żeby można było po każdym kto odchodzi, a nie "dedykowane" .
    Niezmiennie pozdrawiam
    Grażyna Paterczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. No bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grażyno - tak wyszło z tytułem, bo akurat taki czas, ale cieszy mnie, ze da się to odczytać bardziej uniwersalnie.
    Re - no bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń