Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


22.02.2012

LUŹNE ZWIĄZKI SŁÓW. Spotkanie z Maciejem Gierszewskim



Galeria Siłownia zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu „Starć poetyckich”.
Będzie to konfrontacja z twórczością poznańskiego artysty Maćka Gierszewskiego.

Spotkanie odbędzie się 24 lutego 2012 o godzinie 19:00
w galerii Siłownia
mieszczącej się w Poznaniu przy alejach Marcinkowskiego 20a
(wejście w bramie)



Maciej Gierszewski - Poeta, prozaik, bloger, autor dwóch książek poetyckich „Profile” i „Luźne związki”
oraz tomu opowiadań „Moje życie z Dżejmsem”.
Wraz ze Szczepanem Kopytem zredagował tom „Słynni i świetni. Antologia poetów Wielkopolski debiutujących w latach 1989-2007”.
Publikował m. in. w: „Kresach”, „Studium”, „Kwartalniku Artystycznym”, „FA-arcie”, „Czasie Kultury”, „Twórczości”, „Portrecie”.

8 komentarzy:

  1. jedno Wam powiem: przybywać, bo WARTO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie zapraszam, obiecuję nie przynudzać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciebie Maciek posłuchać to naprawdę rzadkość, tym bardziej się ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już się wystraszyłem, bo zacząłem czytać i zrozumiałem "obiecuję nie przyjść"

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem :( niestety nie mogłam dotrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Było bardzo ciekawie i zabawnie, kto nie był niech żałuje MG.

    OdpowiedzUsuń
  7. żebyś wiedział, że żałuję i nie znęcaj sie tu już ok? :)

    OdpowiedzUsuń