Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


17.04.2012

wiersz dla ministra Gowina

"i tylko Magda ma na szyi Gigera"
                                       Krzysiek Schodowski

internetowe sklepy pełne są takich
gadżetów. dla nie do końca jasnych
panienek, fanek gazowych piecyków,
jestem poetką tradycyjną. doskonale

znam swoje miejsce. z dala od kuchenki
palę, piszę, a tyłek nadstawiam jedynie
tym, którzy wydają się być choć trochę
interesujący. zbieg okoliczności, to wszystko

z nieuświadomionego do tej chwili braku
męża i tradycyjnego podejścia do roli;
dorastam z wiekiem. wracam po czterech
dniach, po nocach grzebię w żarze

pomiędzy nogami kochanków. nazwijmy to
po imieniu: Magdalena,
lat trzydzieści siedem,
nieustannie po debiucie.

MG

11 komentarzy:

  1. Kim jest Gowin ?
    :)
    a tak serio - leciutkie masz pióro i bystre oko , na siebie też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tradycyjna rola poetki w społeczenstwie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. internetowe sklepy znam z nieuświadomionego pomiędzy nogami nieustannie
    :)
    podoba się

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieustannie po debiucie, ale jakby dorastała? :-)

    Weź coś zrób z tą interpunkcją, skoro już jest, bo strasznie na odwal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elka - ale nie wiem JAK! możesz pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  6. no własnie .... zastanawiałem się dlaczego w poezji zniknęła interpunkcja ;) ...... ale widzę, że jednak nie całkiem.
    Podoba mi się tradycyjne poetowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też, tylko jakoś z interpunkcją nam nie po drodze ;) znaczy ja ją lubię, a ona mnie chyba nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń