Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


17.06.2012

dziennik IV


this is the silence of astounded souls
S. Plath

tego dziecka nigdy nie będzie. utknęło
pomiędzy mną a tobą, nierozerwalnie
połączone z kragłym brzuchem. rodzi

w nas tylko podejrzenie braku
ostatecznego rozwiązania. nie będzie
trudno. dzieją się sprawy tak proste,

jak instynktowna miłość i strach
przed zbyt szybkim odejściem. mówię:
kocham i przeczuwam ruch. ciała

mamy jeszcze młode i żądne krwi.

9 komentarzy:

  1. po prostu mi się bardzo podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu bardzo się z tego cieszę :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje dzienniki Madziu
    Raf

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja lubię też.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki :) do Sylvii mi daleko, ale jest świetną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem wiersz lepiej czytałby się bez zabawy przerzutniami, która to zabawa trywializuje treść, no i jest zbyt nachalna. A z wierszem nietrudno się utożsamić, fajne frazy.

    OdpowiedzUsuń
  8. myslę o tym, zeby zmienić wersyfikację i zrezygnować z przerzutni :)
    dzieki za uwagi Ludwiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałem wersję bez przerzutni i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń