Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


27.07.2012

MAŁGORZATA POŁUDNIAK - "CZEKAJĄC NA MALINĘ"




2 sierpnia o 19 w Głośnej, w Poznaniu przy ul. Św. Marcina 30/8-9

odbędzie się premiera książki poetyckiej Małgorzaty Południak "Czekając na Malinę"

wernisaż fotografii Rafała Babczyńskiego, który przygotował do książki fotografie i fotomontaże.

Spotkanie poprowadzi Magda Gałkowska

Wydawca Cezary Sikorski http://www.zaulekpomylka.pl/
Opracowanie graficzne i ilustracje Mateusz Osajda




ZAPRASZAMY

17 komentarzy:

  1. wiersze Gosiaka świetne, fotografie Rafała świetne, tylko jeszcze prowadząca się doświetni i będzie ok :)
    przybywajcie

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko czekam na ten hełm obiecany :P aha Goś i cytując klasyka: "żadnych spodni! kobieta musi wyglądać kobieco!" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no! ja też mam :) aha ma być 29 stopni :)

      Usuń
    2. oczywiście sukienki są obowiązkowym strojem :)
      buziaki
      Raf

      Usuń
  3. hełm? proponuję coś takiego:
    http://www.mestengo.blogspot.com/search/label/Iza%20Star%C4%99ga

    OdpowiedzUsuń
  4. też ładne :) ale hełm być musi, gdyż będę rycerką :)
    Mario - ogarnijcie i to ładne białe jak będę u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  5. graficznie wygląda na porządnie wydany tom. Jeśli będę jeszcze w polszy postaram się być w głośnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominik - no ja mam nadzieję, ze będziesz i że się postarasz postarasz ;) (bo inaczej...)

      Usuń
    2. Mam nadzieję Dominik, że przyjdzie nam się uściskać pożegnalnie, w końcu emigruję i chciałabym Cię ujrzeć

      Usuń
  6. ja prosdzę o zwolnienie z kiecki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. wydawało mi się, że pisałam - "a mnie zwolnicie ze sukienki? "....ale chyba nie kliknęłam jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jednak muszę, jak muszę to mam kieckę :):):)
      Majka

      Usuń
    2. No nie wiem Maju, widziałam Cię na zdjęciu w sukience... wolałabym na żywo również :)

      Usuń
  8. cicho i sukienka - nie da się inaczej :))))

    OdpowiedzUsuń