Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


19.09.2012

litania







dla Piotra

matko boska z t-shirtu dziewczyny
w pociągu, módl się za nami jedno
miasto. przed nami kolejny szkic
w notatniku, zarys twarzy, złudzenie

w plastikowych oknach falowca, w ciszy
módl się za nami. królowo skosztowanych
owoców. przyczyń się za nami, którzy
uciekamy, byśmy byli ostatni.

12 komentarzy:

  1. ciesze się że piszesz Madziu
    Raf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, może to mnie w końcu odblokuje :)

      Usuń
  2. o takiej Cię nie znałem. pełnia zaskoczenia. Królowo skosztowanych owoców przyczyń się za nami. pozdrawiam serdecznie. zbigniew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zam, cieszę się, że mimo cyt "charakterystycznego i rozpoznawalnego stylu" potrafię Cię jeszcze zaskoczyć :P

      Usuń
  3. nie ma opcji, teraz Piotrek musi coś namalować :)






    Sławek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musi, nie musi - fajnie było by, gdyby zechciał :) w końcu coś tam w notesiku bazgrał :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. jakoś byłam pewna, ze trafi do Cię Dominiku :)

      Usuń
  5. bardzo dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko boszko, i wszyscy święci - zwróciłam na Ciebie uwagę, na zdjęciach i tak mi się nasunęło, że bosko

    OdpowiedzUsuń