Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


02.07.2013

dziennik X

Contravene loyal ties
Migrate them
through the pesticide
                       Crystal Castles

mam imię jak nalepka na piwie, zawołaj mnie
na ulicy, a obejrzy się co najmniej pięć
panienek. jeszcze kilka dni temu chciałeś
umrzeć pomiędzy moimi udami, taka śmierć

to rozkosz - mówisz. to łatwe kłamać
nie patrząc w oczy, tyle nawet ja
potrafię. jestem chujową panią domu,
nic mi się nie układa, nie rośnie.spadam

z łóżka, gdy się przewracam na drugi
bok, na szczęście nikt tego nie widzi.
nie lubię świadków porannych porażek
i wszystkich innych rzeczy na "pe".

na "em" też reaguję alergicznie, pociągająca
nosem, powłócząca nogami. jestem nalepką
na piwie, jedną z pięciu na ulicy. czasem uda
mi się skłamać, nie patrząc w oczy, przewrócić
na bok. tyle, to nawet ja potrafię.

MG

3 komentarze:

  1. dzięki Joasiu, to chyba oznacza, że powinnam pisać w nocy, po czterogodzinnym wysiłku intelektualnym,w stanie całkowitego wyprucia :)

    OdpowiedzUsuń