Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


17.12.2013

ekshumacja



Do you think of me?
Where am I now
Baby where do I sleep?
                                         Kings Of Leon


patrzę w twoje oczy - tak mógłby się zacząć
każdy wiersz miłosny. eksploatowany
do bólu erotyk, ku zgrozie kochanków
wyprany z emocji sztywnieje na mrozie.

patrzę w twoje oczy, bo nie mam w co patrzeć,
akurat tu jesteś, milczysz naprzeciwko,
więc dlaczego nie ty? dlaczego ktoś inny
miałby dostać szansę na swoje pięć minut?

patrzę w twoje oczy, wygrzebuję spod nich
zwietrzałe romanse, sztuczną biżuterię.
zwały ziemi, ciała, które kiedyś chętne,
drgające jak struny stały się wspomnieniem.

patrzę w twoje oczy i widzę w nich siebie
i to, o czym ciągle staram się zapomnieć,
że można mnie dotknąć, bo składam się z ciała,
że można mnie zranić, bo wciąż jeszcze czuję.





8 komentarzy:

  1. Dzieki Eli. Zawsze mnie ciesza te rzadkie momenty w ktorych lubisz to co pisze

    OdpowiedzUsuń
  2. i mnie się też podoba Madziu :)
    Raf

    OdpowiedzUsuń
  3. Raf - i to też mnie cieszy :) że wciąż gdzies tam w tych bazgrołach moich coś znajdujesz dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja. Takie wiersze powinno się znać na pamięć.
    Pozdrawiam,
    A.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki wielkie. pozdrawiam również

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryłam Panią niedawno, bo kilka dni temu i zakochałam się od pierwszego przeczytanego wiersza. Dodatkowo 'Ekshumacja' jeszcze bardziej utwierdza mnie w tym uczuciu. Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć Pani Dziękuję. Za wiersze, w które zachwycają, potrafią odnaleźć kawałek samego siebie, zrozumieć coś choć czasem boli. Jeszcze raz dziękuję i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja bardzo dziękuję, dzięki takim ludziom jak Pani wiem, ze to moje pisanie jest po coś :) pozdrawiam i proszę zaglądać regularnie, postaram się nie zawieść :)

    OdpowiedzUsuń