Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


03.04.2015

MAŁY LANS


Podobno dobry lans nie jest zły, więc się pochwalę, że właśnie otrzymałam Stypendium Marszałka Województwa Wielkopolskiego w Dziedzinie Kultury na rok 2015, co pozwoli mi na zrealizowanie pewnego projektu książkowo - kulturalnego. O projekcie jeszcze tutaj poinformuję szczegółowo, teraz mam porządną motywację i perspektywy, by się tym zająć :)

Każdy wniosek składany o stypendium wymaga dwóch rekomendacji. Mnie te rekomendacje zgodzili się wystawić dwaj wyjątkowi panowie: Mariusz Grzebalski i Mirosław Spychalski, których zdaje się przedstawiać szerzej nikomu nie trzeba :) Za pomoc bardzo Panom dziękuję, będąc wciąż zaskoczona faktem, iż z owych rekomendacji wyłania się Magda Gałkowska - poetka wybitna i kobieta utalentowana. Kiedy zwątpię we własne możliwości, to będę sobie czytać te słowa :)

Cóż, będzie się więc działo niebawem w naszym pięknym mieście.


19 komentarzy:

  1. GRATULACJE!! :)

    Zasłużone w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :) poczułam się doceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no! GRATULUJĘ BARDZO !NAJBARDZIEJ!

    i pozdrawiam
    cicho

    OdpowiedzUsuń
  4. nie tylko zasłużone, takim jak Magda się należy, pozdrawiam, JBZ
    ,

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczynacie mnie zawstydzać, za chwilę uwierzę, że jestem wybitna ;) dziękuję panie Jerzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję, to miłe, że tu zaglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaglądamy oczywiście :)
      ja wróciłem na bloggera po przerwie i sobie paczę co tam w blogach piszczy :)

      Usuń
  7. Magda gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno tu nie byłem :)
    gratuluję
    Raf

    OdpowiedzUsuń
  9. no dawno raf, dawno :) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki! :) Owocnego pisania. Lena P.

    OdpowiedzUsuń