Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


17.09.2016

agrest


Some do anything not to be lonely, 
some do anything just to stay in the game
                                New Model Army "Devil"

wal się! to tylko moje krople.
na sen, na spleen i brak koloru.
codzienne poranki, gdy na szybach
skrapla się tęcza. biorę ją

w gardło jak w garść i trzymam się
względnie prosto. liczbę dwunastu
butelek miesięcznie tłumaczy nowa
numerologia i fatum. w każdej chwili

mogę je zastąpić. zawekować, kandyzować,
pozwolić, by pękały na języku. zabić
małe, zielone, podlewane o świcie.
wal się! ja tylko czekam na tęczę.


2 komentarze:

  1. wal się! ja tylko czekam na tęczę
    ale potrzebuję do tego deszczu i słońca
    dwa warunki konieczne żeby poczuć
    że znowu może być dobrze

    krata piwa mi tego nie zapewni chociaż
    na moment znieczuli i ogłupi
    tego też potrzebuję do życia bo poezja
    nie jest dobra na wszystko

    no więc wal się! poczekam w samotności
    nie potrzebuję troskliwych świadków
    za bardzo przypomina to szyderstwo
    i trochę się was wszystkich wstydzę

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś po tylu latach, wciąż mam problem, gdy mierzę się z tematem alkoholizmu, ciagle czuję, ze nie mam jeszcze koniecznego dystansu, ale oswajam się z tym, że byc może nigdy nie będe mieć. świetnie napisałeś Rafał. dziekuję.

    OdpowiedzUsuń