Poeta to Atlantyk i lew w jednym. Gdy ten pierwszy nas pochłania, drugi nas pożera.
Jeśli ujdziemy kłom, nie ujdziemy falom.
Człowiek, który potrafi druzgotać iluzje, jest zarazem bestią i powodzią. - Virginia Woolf


26.10.2016

I've got to use my imagination


Usłyszałam ten utwór w radiowej Trójce jakiś czas temu i pomyślałam, że fajny kawałek, nawet miałam go odnaleźć, ale jakoś wyleciało mi z głowy. Dzisiaj wracając z pracy, z Trójką w słuchawkach rzecz jasna, usłyszałam kolejny raz i już ze mną został.
Znacie ten stan, gdy jakiś utwór tak Was "weźmie", że słuchacie kilka razy pod rząd? :)
Najpierw pomyślałam, że mógłby go zaśpiewać Neil Young, to było pierwsze skojarzenie, a na pewno to mój powrót do muzyki, którą pamiętam "z domu". To zdecydowanie klimaty mojego ojca, a ja słuchałam tego, czego on słuchał. Potem znalazłam "swoją" muzykę, ale od pewnego czasu, tamte dźwięki do mnie wracają i odnajduję je u współczesnych wykonawców.
A może po prostu się starzeję? :) W każdym razie takie starzenie się bardzo lubię :)



Niebawem płyta.
Miłego słuchania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz